NUR - Malezya dizisi

 Blogu açtığımdan beri sıradan hayatımdan kendime çıkardığım dersleri paylaşıyorum. Bunu yaparken hatrımda olan şey ise şu hayatta var olan bir kimse olarak bunu okuyan kimselerin de benzer süreçlerden geçtiği, geçiyor olduğu veyahut geçme potansiyeli taşıdığıydı. Mekanlar, zamanlar, kişiler değişse de bazı hikayeler hep aynıdır çünkü. Buraya kadar bu postta aktardıklarım da önceki paylaşımlarım da her ne kadar benim hayatımdan, fikirlerimden parçalar olsa da bir bakıma hepsi objektif olma ilkesine bağlı kalarak paylaştığım şeylerdi. Şimdi ise işe biraz daha öznellik katarak zamandan ve mantıktan münezzeh olan ama takıntı derecesinde severek bağlı olduğum ve hakkında planlar yaptığım bir yer olan Malezya'nın dizilerinden biri hakkında konuşacağım. (belki daha sonra planlarım hakkında da bir paylaşımda bulunurum)


Aslında bu zamana kadar Malezya yapımı 3 film ve 4 dizi izledim. Ama şimdi dizi hakkında bir şeyler yazmak istiyorum ki dizimizin adı NUR.
İzlediğim diğer film ve dizileri de sevmiştim fakat Nur biraz daha farklı etkiledi.




Başrolünde Nur ve Adam'ın olduğu dizinin konusu dezavantajların içine doğmuş Nur'un yanlışlıkların içinde doğru yolu bulup tutunmaya çalışırken Adam'la yollarının kesişmesi ve Adam'ın rehberliğinde yeni bir hayata başlaması diyebiliriz. Diziyi izlerken pek çok kez kendimi sorgulama fırsatı buldum. Aynı durumlarda olsam ne tepki verebileceğimi, kendimizi doğru sanıp yargılamaya ne kadar yakın olduğumuzu ve avantajlı bir ailede doğmanın yeterli olmadığını...

Belki günlük hayatın akışında yorumlamaya bile gerek duymadığımız o kalıplaşmış fikirlerimizin gerçeğini anlayabilmek, herkese eşit uzaklıkta olup el uzatabilmek için, her ne halde olursak olalım şükredebilmek ve belki en önemli her şekilde bir sınavın içinde olduğumuzu hatırlamak için güzel bir dizi olduğunu düşünüyorum.
Şimdilerde Nur2 çekiliyor fakat henüz altyazılı hali mevcut değil:(





Yorumlar

  1. Nerden izleyebiliriz acaba?
    Paylastigin için teşekkür ederim ayrıca sağ olasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://indiasia.boards.net/board/555/nur-rk-altyaz-izle linkinden ulaşabilirsiniz, keyifli seyirler dilerim. Ben de yorumunuz için teşekkür ederim, Allah'a emanet olun:))

      Sil
  2. Paylaşımlar beni de izlemeye teşvik etti :) kaç bölümden oluşuyor :)
    Paylaşımın için de tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversiniz, 19 bölümden oluşuyor yaklaşık 40 dk her bölüm. Ben de teşekkür ederimmm, Allah'a emanet olun.

      Sil
  3. heeey izledim var blogumdaaa, başka malezya, endonezya, pakistan dizileri de izlediim, onları da yazdım var blogumda, diziler başlığında, senin sölediğin dizileri filmleri de unumadııım oleey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu o zaman:) sen epey ilerdesin benden sanıyorum ki dizileri bulup izlemek konusunda. nur2 bana biraz sıkıcı gelmişti gereksiz entrikalardan ötürü ama finalin altyazılısını bulamadığım için bekliyorum hala. belki sen bulup izler paylaşırsın bizimle:))

      Sil
  4. Daha önce de birçok Malezya dizisi izledim. Ama bu dizi çok başka . İzlediğimde beynimden vurulmuşa döndüm. İzleyeli bir ay oldu . Her gün açıp açıp izliyorum, daha önce fark etmediğim birçok şeyi tekrar tekrar düşündürüyor. İzlemeyince arkadaşımı özler gibi özlüyorum bu diziyi:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İDEALLEŞTİREMEDİKLERİMİZDEN MİSİNİZ?

ŞÜKÜR