ŞÜKÜR

 Zamansız yapılan işlerde bugün temalı yazıma hoş geldiniz.

Okumam gereken metinler, makaleler dururken, cevaplamam ve sormam gereken sorular varken, akademik kaygıları bir kenarda bırakıp yazmaya gelen biriyim şu anda.

''Yeniden Hikayeler '' başlıklı yazımı okuduysanız o meseleye dair birkaç kelam etmek için geldim diyebilirim. Hikaye tamamlama yahut sonlandırma diyebileceğim konuda atmam gereken adımı aylar sonra olsa da atmış bulundum. Hayırlısını bekleyerek, olur olmaz kaygısı gütmeden atılan bir adımdı. Planlardan, hesaplardan bağımsız olmasa da sonuca dair yüzlerce senaryosu vardı, her şeye hazırlıklı bir adımdı -ya da öyle olduğunu sanıyordum yine-.

 Tamamen kötümser olmadığım gibi tamamen iyimser de değilim pek çok insan gibi. Yeni şeylere başlarken, hayatın olağan akışı içerisinde her an aksilik olabileceği, işlerin raydan çıkabileceği, planların alt üst olduğu bir dünyaya gözümüzü açabileceğimizin bilincindeyim. Ki öyle olmamız gerektiğini düşünüyorum. Fakat yine de hayata sadece bu mantıkla devam edemeyeceğimizi, duyguların, hissiyatların da epey büyük yer kapladığını da itiraf etmek gerek. 

Yıllarca tamamlanması beklenen bir hikayeyi yahut tevafuklar silsilesini, sindirmesi hem kolay hem de zor bir şekilde nihayete erdirdim. Gamsızlıkla aşırı kırılganlık arasında savrulan hayatıma etkisi üzerine uzunca cümleler kurabilirim ama yapmayacağım. Kurulan senaryoların yetersiz kaldığı, arkada sorular bırakan bir tamamlanma oldu bu. Lakin cevaplar beklediğim ya da bu hikayeyi başa sarmak istediğim bir konumda değilim. Başta şer görünse de bana, sonunda hayır olduğuna inandığım bir bitiş oldu bu. 

''Elhamdülillah ala külli hal'' diyebilmek bile bir nimet aslında ve bu nimete beni eriştiren Rabbime şükürler olsun.

Her daim tutunacak dal bulduran, yollar açan ve gösterene şükürler olsun. 

Başkasının derdiyle dertlenmek suretiyle yüklerimizi alıp, ferahlıklar verene şükürler olsun.

Var olmamızla varlığına sığınmamıza olanak verene, inancıyla kalplerimizi doldurana şükürler olsun.

Hikayelerimizi yazıp, yolumuzu gösterene şükürler olsun.

Yorumlar

  1. heey gelcem yineğğ, arada bir bakoyom ben senin bloguna, eski yazılarına, film ve dizi sohbetlerimize, pakistan filan :) okul iyi mi seniiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ziyaretin için:) biraz iyi diyelim iyi olsun temalı ilerliyor, malum online eğitim, ev ortamı vs. Halimize şükür diyelim:) umarım sen de iyisindir:D

      Sil
  2. melabaaağ, yine aynı de mi eğitim ev filan aynı gidiyoz işte yaaa hep evdee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NUR - Malezya dizisi

İDEALLEŞTİREMEDİKLERİMİZDEN MİSİNİZ?