TESTİYİ DOLU TUTMAK ÜZERİNE...

Söyleyecek çok şeyi olmasına rağmen söyleyemeyen, yazacak birçok şeyi olmasına rağmen yazamayan bir ben var artık. Söylememem dilimin dönmemesinden değil veyahut kalemimin tükenmesinden korktuğum için yazmıyor değilim. Artık sözlerin içeride, kalemlerin de yerinde kalması gerektiğini bildiğimden yapmıyorum bunları. Belki de tüm tasam testiyi dolu tutmak mücadelesi için. Bilmiyorum. Eski beni bilenler için ne kadar garipse bu olay bir o kadar gerçek aslında.

Zaman geçtikçe fark ediyorum ki yaşadıklarımız, gördüklerimiz, duyduklarımız belki de anlam kattıklarımız bizi değiştirmeye yetiyor. Belki duyduklarımız bizi susmaya itiyor belki de gördüklerimiz. Ama bir şekilde anlıyoruz ki testiyi dolu tutmak mühim bir iş aslında.

Testiyi doldurmaktan çok dolu tutmak, tutabilmek önemli aslında. Tamamen dolu olsa ve rüzgar esmese bile bazen yine sallanıyor testi bunu da bilmek gerek. Bazen rüzgar esmese de içindekiler yetiyor çünkü sarsılmasına, dengesini bozmasına. O zamanlar gelince atası geliyor insanın testiyi, kırası, içinde bir şey bırakmayası geliyor ama unutuyor insan asıl maharet sallanınca koyvermekte değil her daim sağlam tutabilmekte. 

 Çok bildiğim için söylemiyorum hiç birini. Daha birkaç saat önce aldığım yeni kararın yanlışlığının farkına varan ben farkında oldukça yazmaya çalışıyorum. Daha birkaç ay önce testiyi arada boşaltmak gerek diyen de bendim, bunları yazan da benim. Kendi yanlışlarımı bulduğum zamanlardayım çünkü. Belki yanlışları yeni yanlışlara yamadığım dönemlerden geçiyorum. Ama gün geçtikçe yeni şeyler fark ediyorum.

 Testiyi dolu tutmayı öğrenmek de bunu yapmaya çalışmak da zorlu bir süreçti benim için, hala da devam ediyor aslında. Bunu yaparken değiştim ben bunun da farkındayım. Doğrularımı yitirmedim ama yeni doğrular kattım mesela, kimsenin hayatına bir şeyler katamadım belki ama kendi hayatıma değerli insanlar kattım, her zaman susmadım belki ama zaman zaman içime atabilmeyi kattım kendime.

 Belki doğruları yanlış yerde aradığımdan geldi bunlar başıma belki de sırf bunları öğrenebilmem için yaşadım hepsini belki de tüm bunlar sadece imtihanımda bir parçadan, ufak bir detaydan ibaret belki de tam kendisi. Hangisi doğru bilmiyorum. Ama tam şu an olmam gereken yerdeyim, bana biçilen yerdeyim. 


Her daim testiyi dolu tutabilmek, imtihanlarda başarılı olabilmek dileklerimle...



Yorumlar

  1. Ben de içdeki her şeyi dışa dökmemek gerektiği kanısındayım. Ama bazen bu içtekiler o kadar sıkıştırıyor ki insanın benliğini... Sonra da binlerce perdenin ardından göz kırpan şiirler olarak dökülüveriyor. yani hepsinden bir parçayı dışarı bırakıyorum ki yenilere yer kalsın. Zira kapasite pek bi dar...
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki farklı dökmek ama. Aslında kendi içini yine kendine döküyorsun. İyi ki de döküyorsun.
      Bence mühim olan dökmemekten ziyade saçmamak, yine kendinde tutabilmek.
      Sen de gülücüklü kal...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NUR - Malezya dizisi

İDEALLEŞTİREMEDİKLERİMİZDEN MİSİNİZ?

ŞÜKÜR